Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Admin
Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 477
Points : 600
Reputation : 18
Ηλικία : 39
https://testforumtge.forumgreek.com
12012016
zxczxczxcccccccccccccccccccccccccc Termin10

Την τελευταία δεκαετία ή έτσι έχει δει μερικές θεαματικές εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη , αλλά είναι μια σκοτεινή πλευρά σε αυτό το γενναίο νέο κόσμο; Αυτό ήταν το θέμα συζήτησης αντιμετωπιστούν από μια ομάδα επιστημόνων πληροφορικής και ειδικοί σε θέματα ηθικής στη φετινή συνεδρίαση της Αμερικανικής Ένωσης για την Πρόοδο της Επιστήμης.

Δεν υπάρχει αμφιβολία τον αντίκτυπο της τεχνολογίας πληροφορικής επανάστασης στην οικονομία μας. Από τη στιγμή που οι προσωπικοί υπολογιστές ξεκίνησε διείσδυση στο χώρο εργασίας, υπήρξαν εντυπωσιακά κέρδη της παραγωγικότητας. Παράλληλα, έχει υπάρξει μια αποσύνδεση του παραδοσιακού δεσμού μεταξύ της παραγωγικότητας και της απασχόλησης ? σε αντίθεση με τα προηγούμενα χρόνια, τα οφέλη δεν έχουν γίνει αισθητές από πολλά-ή ακόμα και οι περισσότεροι-στην κοινωνία. Αυτό ήταν το κεντρικό μήνυμα της ομιλίας Moshe Βαρδή του.

Ένας καθηγητής υπολογιστικής μηχανικής στο Πανεπιστήμιο Rice, Βαρδή, δήλωσε ότι η τεχνολογία έχει καταστρέψει θέσεις εργασίας από τη βιομηχανική επανάσταση, χρειάζεται μόνο να εξετάσει το ρόλο των αλόγων στη μεταφορά ως παράδειγμα. Αλλά στο παρελθόν, αυτές οι θέσεις εργασίας έχουν ληφθεί από τις μηχανές έχουν σχεδιαστεί για να κάνει ένα συγκεκριμένο πράγμα, όπως παραγωγή βαμβακιού. Τώρα, Vardi υποστήριξε, είμαστε που αντιμετωπίζει η δυνατότητα των μηχανημάτων που μπορεί να είναι καλύτερα από τους ανθρώπους σε σχεδόν τα πάντα.

Vardi έθεσε το αφορούν πιθανότητα ότι μια υπερβολική εξάρτηση από την αυτοματοποίηση και AI θα μπορούσε να έχει την ίδια επίδραση στην οικονομία μας ως τη ρωμαϊκή την εξάρτηση από σκλάβους. "Μπορεί να μας συμφωνία οικονομικό σύστημα με ποσοστά συμμετοχής στην αγορά εργασίας κάτω από το 25 τοις εκατό; Παρακάτω 50 τοις εκατό;" ρώτησε. Η λύση στην αρχαία Ρώμη, τόνισε, ήταν άρτο και θεάματα ή τη ζωή ως λεγεωνάριος.

Να πάρει μπροστά από αυτό το πρόβλημα τώρα, πριν η τεχνολογία γίνεται εδραιωμένη γνωστή ως το δίλημμα Collingridge -είναι εξαιρετικά σημαντικό, σύμφωνα με το Yale Ηθικιστές Wendell Wallach. Wallach διερευνηθεί το θέμα της ηθικής ρομπότ στην ομιλία του, καλώντας για τον τομέα της ρομποτικής για να περάσετε ένα μέρος των ερευνητικών κονδυλίων της σχετικά με τη μελέτη των ηθικών, νομικών και κοινωνικών επιπτώσεων (ΕΛΣΗ) της τεχνολογίας, με τον ίδιο τρόπο όπως και στον τομέα της γονιδιωματικής. (Από την αρχή του Πρόγραμμα του Ανθρώπινου Γονιδιώματος έως και σήμερα, το Εθνικό ανθρώπινο γονιδίωμα Ινστιτούτο Ερευνών είχε μια ομοσπονδιακή εντολή να αφιερώσει 5 τοις εκατό του προϋπολογισμού της για την έρευνα ELSI.)

«Πρέπει να παρέμβει στη συντονισμένη τρόπους για να διαμορφώσει νέα τεχνολογία για να το αποτρέψει από το να γίνει ένα επικίνδυνο πλοίαρχος," Wallach υποστήριξε. Αυτόνομη αυτοκίνητα μας δώσει ένα καλό παράδειγμα, κατά τους τελευταίους μήνες δεν έχει γίνει πολλή συζήτηση της αυτο-οδήγηση αυτοκίνητα και αυτό που είναι γνωστό ως το «πρόβλημα τρόλεϊ." Αυτό είναι ένα είδος αυτοκινήτων Kobayashi Maru, όπου ένα αυτόνομο αυτοκίνητο συναντά ένα πρόβλημα με κανένα καλά αποτελέσματα, συντρίβεται σε μια ομάδα των νηπίων και την εξοικονόμηση επιβαίνοντες ή συντρίβεται σε ένα δέντρο για να σώσει τα μικρά παιδιά, σκοτώνοντας τους επιβάτες.

Wallach σκέφτηκα ότι θα ήταν ένα πρόβλημα που δεν έχουν προφανείς ηθικούς απάντηση. "Η οδήγηση δεν είναι φραγμένα το ηθικό δραστηριότητα», είπε. Αντίθετα, είναι «μια κοινωνική πρακτική." Ενώ είναι μια ερώτηση που έχει εξοργίσει πολλούς, κανένας από τους εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας που έχουμε προσβληθεί με αυτό κατά τους τελευταίους μήνες είχαν ενδεχόμενες εναλλακτικές λύσεις. Οι περισσότεροι μας είπαν ότι η τεχνολογία αισθητήρων είναι ακόμα μια δεκαετία ή και περισσότερο από το απαιτητικό αν το αντικείμενο για να αποφευχθεί είναι ένα λεωφορείο γεμάτο με παιδιά ή ελκυστήρα-ρυμουλκούμενου.

Ειδικοί σε θέματα ηθικής και κοινωνικής θεωρητικοί πρέπει να ενσωματωθούν σε ομάδες σχεδιασμού, Wallach είπε στο κοινό. Και οι ερευνητές και οι μηχανικοί θα πρέπει να εξετάσει ποιος ή τι είναι υπεύθυνο αν κάτι πάει στραβά με τα συστήματα που σχεδιάζουν.
Υπάρχει ένα αυξανόμενο κίνημα μεταξύ των ερευνητών και των μηχανικών AI εναντίον ποτέ οικοδόμηση μηχανές ρομπότ θάνατο.
Χορηγία εικόνας από TriStar Pictures

Μια σημαντική γραμμή στην άμμο πρέπει να είναι η απαγόρευση ανάπτυξη αυτόνομων όπλο συστήματα-μια κλήση που έχουμε αναφερθεί σε σχέση με πέρυσι . «Μηχανές δεν πρέπει να λαμβάνουν αποφάσεις που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο των ανθρώπων», είπε ο Wallach, αναφερόμενος ειδικά στην AI ή ρομπότ προγραμματισμένο να επιλέξουν το δικό τους στόχους τους στο πεδίο της μάχης (σε αντίθεση με ένα αυτο-οδήγηση αυτοκινήτου στο πρόβλημα τρόλεϊ παραπάνω).

Μηχανήματα προγραμματιστεί να σκοτώσει τα μάλα στην se , Wallach υποστήριξε? μηχανές είναι απρόβλεπτη και δεν μπορεί να ελεγχθεί πλήρως, και καταλογισμός ευθυνών είναι δύσκολο, αν όχι αδύνατο. Θα υπονόμευε την ηθική αρχή της θεμελιακής ότι ένα ανθρώπινο παράγοντα (ατομικών ή εταιρικών) είναι υπεύθυνος και υπόλογος για μια δράση, και πεδία μάχης αυτόνομων όπλων διατρέχουν τον πολύ πραγματικό κίνδυνο για την κατάργηση των τελευταίων αποκόμματα της ανθρωπότητας από την πρακτική του πολέμου.

Είναι ενθαρρυντικό, Wallach πιστεύει ότι η κοινότητα AI είναι ευρέως επί του σκάφους με αυτές τις ιδέες, δικαίως αναγνωρίζοντας ότι η κοινωνία θα δούμε στο δυναμικό Miles Dysons με κατακραυγή.

Μετάφραση άρθρου από το thegreeksenergy.com

Πηγή: arstechnica.co.uk


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Admin στις Πεμ Δεκ 08, 2016 5:48 am, 1 φορά
Μοιραστείτε αυτή τη δημοσίευση στο:reddit

Σχόλια

Admin
Κυρ Ιαν 17, 2016 2:59 amAdmin
testfdxdfgdgdfg
Admin
Κυρ Ιαν 17, 2016 2:59 amAdmin
sdfsdfsdfsdfsdfsd
Admin
Δευ Φεβ 01, 2016 11:26 amAdmin
Ευχαριστώ
Admin
Δευ Φεβ 01, 2016 11:53 amAdmin
Ευχαριστώ
Admin
Δευ Φεβ 01, 2016 11:55 amAdmin
Ευχαριστώ
Admin
Δευ Φεβ 01, 2016 12:03 pmAdmin
Ευχαριστώ
Admin
Δευ Φεβ 01, 2016 12:13 pmAdmin
Ευχαριστώ
Admin
Δευ Φεβ 01, 2016 12:16 pmAdmin
Ευχαριστώ
Admin
Δευ Φεβ 01, 2016 12:22 pmAdmin
Ευχαριστώ
Admin
Δευ Φεβ 01, 2016 12:32 pmAdmin
Ευχαριστώ
Admin
Δευ Φεβ 01, 2016 12:33 pmAdmin
Ευχαριστώ
Admin
Δευ Φεβ 01, 2016 12:42 pmAdmin
dfgdfgdfgfdgdf
Admin
Δευ Φεβ 01, 2016 12:47 pmAdmin
Ευχαριστώ
Admin
Δευ Φεβ 01, 2016 12:49 pmAdmin
Ευχαριστώ
Admin
Δευ Φεβ 01, 2016 1:49 pmAdmin
sadas
Admin
Δευ Φεβ 01, 2016 1:49 pmAdmin
ddfgfd
Admin
Δευ Φεβ 01, 2016 2:00 pmAdmin
Ευχαριστώ
Admin
Δευ Φεβ 01, 2016 2:01 pmAdmin
Ευχαριστώ
Admin
Δευ Φεβ 01, 2016 2:02 pmAdmin
Ευχαριστώ
Admin
Δευ Φεβ 01, 2016 2:02 pmAdmin
Ευχαριστώ
Admin
zxczxczxcccccccccccccccccccccccccc Termin10

Την τελευταία δεκαετία ή έτσι έχει δει μερικές θεαματικές εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη , αλλά είναι μια σκοτεινή πλευρά σε αυτό το γενναίο νέο κόσμο; Αυτό ήταν το θέμα συζήτησης αντιμετωπιστούν από μια ομάδα επιστημόνων πληροφορικής και ειδικοί σε θέματα ηθικής στη φετινή συνεδρίαση της Αμερικανικής Ένωσης για την Πρόοδο της Επιστήμης.

Δεν υπάρχει αμφιβολία τον αντίκτυπο της τεχνολογίας πληροφορικής επανάστασης στην οικονομία μας. Από τη στιγμή που οι προσωπικοί υπολογιστές ξεκίνησε διείσδυση στο χώρο εργασίας, υπήρξαν εντυπωσιακά κέρδη της παραγωγικότητας. Παράλληλα, έχει υπάρξει μια αποσύνδεση του παραδοσιακού δεσμού μεταξύ της παραγωγικότητας και της απασχόλησης ? σε αντίθεση με τα προηγούμενα χρόνια, τα οφέλη δεν έχουν γίνει αισθητές από πολλά-ή ακόμα και οι περισσότεροι-στην κοινωνία. Αυτό ήταν το κεντρικό μήνυμα της ομιλίας Moshe Βαρδή του.

Ένας καθηγητής υπολογιστικής μηχανικής στο Πανεπιστήμιο Rice, Βαρδή, δήλωσε ότι η τεχνολογία έχει καταστρέψει θέσεις εργασίας από τη βιομηχανική επανάσταση, χρειάζεται μόνο να εξετάσει το ρόλο των αλόγων στη μεταφορά ως παράδειγμα. Αλλά στο παρελθόν, αυτές οι θέσεις εργασίας έχουν ληφθεί από τις μηχανές έχουν σχεδιαστεί για να κάνει ένα συγκεκριμένο πράγμα, όπως παραγωγή βαμβακιού. Τώρα, Vardi υποστήριξε, είμαστε που αντιμετωπίζει η δυνατότητα των μηχανημάτων που μπορεί να είναι καλύτερα από τους ανθρώπους σε σχεδόν τα πάντα.

Vardi έθεσε το αφορούν πιθανότητα ότι μια υπερβολική εξάρτηση από την αυτοματοποίηση και AI θα μπορούσε να έχει την ίδια επίδραση στην οικονομία μας ως τη ρωμαϊκή την εξάρτηση από σκλάβους. "Μπορεί να μας συμφωνία οικονομικό σύστημα με ποσοστά συμμετοχής στην αγορά εργασίας κάτω από το 25 τοις εκατό; Παρακάτω 50 τοις εκατό;" ρώτησε. Η λύση στην αρχαία Ρώμη, τόνισε, ήταν άρτο και θεάματα ή τη ζωή ως λεγεωνάριος.

Να πάρει μπροστά από αυτό το πρόβλημα τώρα, πριν η τεχνολογία γίνεται εδραιωμένη γνωστή ως το δίλημμα Collingridge -είναι εξαιρετικά σημαντικό, σύμφωνα με το Yale Ηθικιστές Wendell Wallach. Wallach διερευνηθεί το θέμα της ηθικής ρομπότ στην ομιλία του, καλώντας για τον τομέα της ρομποτικής για να περάσετε ένα μέρος των ερευνητικών κονδυλίων της σχετικά με τη μελέτη των ηθικών, νομικών και κοινωνικών επιπτώσεων (ΕΛΣΗ) της τεχνολογίας, με τον ίδιο τρόπο όπως και στον τομέα της γονιδιωματικής. (Από την αρχή του Πρόγραμμα του Ανθρώπινου Γονιδιώματος έως και σήμερα, το Εθνικό ανθρώπινο γονιδίωμα Ινστιτούτο Ερευνών είχε μια ομοσπονδιακή εντολή να αφιερώσει 5 τοις εκατό του προϋπολογισμού της για την έρευνα ELSI.)

«Πρέπει να παρέμβει στη συντονισμένη τρόπους για να διαμορφώσει νέα τεχνολογία για να το αποτρέψει από το να γίνει ένα επικίνδυνο πλοίαρχος," Wallach υποστήριξε. Αυτόνομη αυτοκίνητα μας δώσει ένα καλό παράδειγμα, κατά τους τελευταίους μήνες δεν έχει γίνει πολλή συζήτηση της αυτο-οδήγηση αυτοκίνητα και αυτό που είναι γνωστό ως το «πρόβλημα τρόλεϊ." Αυτό είναι ένα είδος αυτοκινήτων Kobayashi Maru, όπου ένα αυτόνομο αυτοκίνητο συναντά ένα πρόβλημα με κανένα καλά αποτελέσματα, συντρίβεται σε μια ομάδα των νηπίων και την εξοικονόμηση επιβαίνοντες ή συντρίβεται σε ένα δέντρο για να σώσει τα μικρά παιδιά, σκοτώνοντας τους επιβάτες.

Wallach σκέφτηκα ότι θα ήταν ένα πρόβλημα που δεν έχουν προφανείς ηθικούς απάντηση. "Η οδήγηση δεν είναι φραγμένα το ηθικό δραστηριότητα», είπε. Αντίθετα, είναι «μια κοινωνική πρακτική." Ενώ είναι μια ερώτηση που έχει εξοργίσει πολλούς, κανένας από τους εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας που έχουμε προσβληθεί με αυτό κατά τους τελευταίους μήνες είχαν ενδεχόμενες εναλλακτικές λύσεις. Οι περισσότεροι μας είπαν ότι η τεχνολογία αισθητήρων είναι ακόμα μια δεκαετία ή και περισσότερο από το απαιτητικό αν το αντικείμενο για να αποφευχθεί είναι ένα λεωφορείο γεμάτο με παιδιά ή ελκυστήρα-ρυμουλκούμενου.

Ειδικοί σε θέματα ηθικής και κοινωνικής θεωρητικοί πρέπει να ενσωματωθούν σε ομάδες σχεδιασμού, Wallach είπε στο κοινό. Και οι ερευνητές και οι μηχανικοί θα πρέπει να εξετάσει ποιος ή τι είναι υπεύθυνο αν κάτι πάει στραβά με τα συστήματα που σχεδιάζουν.
Υπάρχει ένα αυξανόμενο κίνημα μεταξύ των ερευνητών και των μηχανικών AI εναντίον ποτέ οικοδόμηση μηχανές ρομπότ θάνατο.
Χορηγία εικόνας από TriStar Pictures

Μια σημαντική γραμμή στην άμμο πρέπει να είναι η απαγόρευση ανάπτυξη αυτόνομων όπλο συστήματα-μια κλήση που έχουμε αναφερθεί σε σχέση με πέρυσι . «Μηχανές δεν πρέπει να λαμβάνουν αποφάσεις που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο των ανθρώπων», είπε ο Wallach, αναφερόμενος ειδικά στην AI ή ρομπότ προγραμματισμένο να επιλέξουν το δικό τους στόχους τους στο πεδίο της μάχης (σε αντίθεση με ένα αυτο-οδήγηση αυτοκινήτου στο πρόβλημα τρόλεϊ παραπάνω).

Μηχανήματα προγραμματιστεί να σκοτώσει τα μάλα στην se , Wallach υποστήριξε? μηχανές είναι απρόβλεπτη και δεν μπορεί να ελεγχθεί πλήρως, και καταλογισμός ευθυνών είναι δύσκολο, αν όχι αδύνατο. Θα υπονόμευε την ηθική αρχή της θεμελιακής ότι ένα ανθρώπινο παράγοντα (ατομικών ή εταιρικών) είναι υπεύθυνος και υπόλογος για μια δράση, και πεδία μάχης αυτόνομων όπλων διατρέχουν τον πολύ πραγματικό κίνδυνο για την κατάργηση των τελευταίων αποκόμματα της ανθρωπότητας από την πρακτική του πολέμου.

Είναι ενθαρρυντικό, Wallach πιστεύει ότι η κοινότητα AI είναι ευρέως επί του σκάφους με αυτές τις ιδέες, δικαίως αναγνωρίζοντας ότι η κοινωνία θα δούμε στο δυναμικό Miles Dysons με κατακραυγή.

Μετάφραση άρθρου από το thegreeksenergy.com

Πηγή: arstechnica.co.uk
Admin
Πεμ Δεκ 08, 2016 5:49 amAdmin
ok
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης